helgen

Helgen har vart jätte mysig! I fredags hyrde vi stuga på svegs camping och den va jääätte mysig skulle kunna bo i en sån. Va förfest där med massa trevlig folk, kom en raggarbil från fäla med mer fäla folk så vi vart några stycken. Träffade även på Angelica från bugglägret och hennes kille, de va ju cirka ett år sen man sågs sist men må bli ändring på de nu när hon bor i sveg :)

Träffade även Lina, Fanny, Malin och Ailo men dock en kort stund men får la ta en hel helg i sveg framöver :)

Dansade och pratade med massor av folk under kvällen, nästa gång man är på ön blir ju till vår. Jag hade riktigt kul och de må göras om :)

Igår sov jag i Näsberg så vi hade bara myskväll å kikade på film för alla va så sega och trötta efter fredagen, jag sov fan 12 timmar inatt och jag sover alltid 8 eller mindre så de va skönt att få sova ut, har ju inte fått gjort de på 2 veckor, och nu dröjer de 2 veckor till innan man får sova länge men de gör inget bara man lägger sig i tid :)

Tar de bara lugnt idag och laddar upp för ännu en jobb och skolvecka, ikväll börjar andra säsongen av awkward :D som jag längtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0