hhhh

Ett tag sen nu, känns som jag inte hinner med livet längre veckorna går ju så otroligt fort! kan bero på att jag har börtat bli mer aktiv och gör nånting varje dag efter skolan, förut kom man hem och så satt man sig å kolla på film och åt snacks, Nu är det träning och jobb som gäller. Så jäkla gött fast ibland känns det som att de få "läxorna" vi har inte hinns med men men de ordnar sig :)

Nu har jag precis ätit och ska snart bege mig till sporthallen för ett gympass innan jag ska gå på Carinas spinningpass :) Ikväll är det hollywood fruar och 69 saker du vill veta om sex, Emelie kommer och gör mig sällskap hos Niklas medans jag väntar på han :)

Idag på hygien lektionen har vi gjort bakterie test, så om en vecka får vi reda på vilka bakterier som finns i tex. ringar,navelpiercing,örhänge, handtag, händer, under naglar m.m, ingen av oss kommer våga röra nånting efter de, de är som när vi fick höra vilka sjukdomar man kan få av sallad, kyckling, fisk, inlagda saker om man inte gör de rätt x)

Taggad till hundra! På lördag har Ida 25 års fest och det firas i Näsberg med dom allra bästa! förfest hos Syrran sen vidare till Näsbergsskola, så kul att typ alla som är med på festerna på sommrana kommer :D sen har jag tagit ledigt från jobbet på söndag eftersom jag va ledig från barnzumban så kunde man passa på så man kan ligga hela dagen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0