ha

Veckan har gått otroligt snabbt! Imorgon är det redan fredag! min helg ser väl inte så rolig ut men jag får ju pengar, jobbar extra imorgon kväll istället för Mia, har även extra jobb på lördag nästa veck, pengar rullar in!

Zumban börjar på måndag! som jag längtat! 5månaders uppehåll gillar man inte! Men as nervös till mitt pass som är nästa söndag, ganska mycket press nu, kmr fan 70 barn cirka och alla deras föräldrar ska säkert glo som gör att man blir mer nervös, men ska nöta och prata inför spegeln imorgoron på jobbet :)

Spann idag med Angelica så svetten rann och de bara brände som fan i röven! Men jag föredrar helldre Carinas pass för hon är mycke mera peppande :) Nu känns det som att träningen glider in på rätt spår igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0