Annandagjul

Nu va julen över, fast ändå inte hela syskon drösen slänter in nu under dom senaste dagarna och på söndag är förhoppningsvis alla samlad igen och då skare bli lilla julafton och klapplek och bara mys eftersom sist alla träffades va på Jolines dop. Och gissa om jag längtar te nyår! fy fan asså va kul de ska bli fullt med ös medvetslös ;) haha närå lite må man komma ihåg iaf, kommer fira med syskon samt respiktive och folk från tranås och ja de kommer bli fullt hus i lilla Näsberg!

Nu sitter jag iaf och jobbar, lika bra de, blir så otroligt rastlös av att bara sitta hemma, här kan jag sitta å vara rastlös fast pengarna rullar in ;) dött än så länge men vi öppnade ju för en halvtimme sedan, alla är nog bakis idag och orkar väl inte dra hit barnen än, så klockan tolv dröser de nog in med folk, fast hoppas på ingen så man slipper städningen idag ;)

Efter jobbet kommer mamma och skjusar in mig till Ljusdal för jag ska träffa Emelie! blir film och mini jul och bara massa myyss har ju inte träffat kvinnan på snart en vecka! och imörn åker jag hem för att jobba kväll, på fredag då är man ledig och då kanske min älsklings Lina ska följa med på mellandagsrea å bio i sundsvall! toppen! :D sen blir det åter jobb i helgen vilket känns lite surt då Marianne med barn är här :/ får la träffa dom på kvällen då man har slutat :)

De var allt från mig det och ha ett fortsatt trevligt lov allihopa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0