söndag

Helu! idag drog man sig i kragen och började dagen med en springtur, har vart förskyld hela lovet men nu känner jag mig helt återhämtad, så imorgon när jag vaknar ska jag dra iväg på gymmet och efter detsimma lite innan jag börjar jobba, känns skönt att inte börja skolan direkt på en måndag, ska bli skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt, nu är det roliga över ju när jul å nyår har varit och alla åkt hem, då kan man lika gärna börja igen :)

Sitter just nu med ricinolja i håret om hopp att håret ska växa ;) dansade lite zumba nyss, fick dvder i julklapp å vikter, men musiken suger ju apa och det är inte lika roliga danser som Mia har, längtar tills zumban börjar igen! ska köpa månads kort på citygym i ljusdal oxå men vet inte när, för då kan man gymma direkt efter skolan och ta en senare buss hem, ska iaf prova på en månad sen får vi se. Går ju gratis i fäla men kul att prova något nytt också. Ska duscha ur den här skiten sen köpa yoghurt och hallon, ska göra en nyttig smoothie hos martin, bra de efter att man tränat så slipper man söt suget.

Sover hos Niklas inatt efter som den fittan åker utomlands på onsdag fast till stockholm på tisdag, är så avundsjuk! malin har vart iväg, niklas ska iväg och jenny ska iväg, så nu är det fan min tur snart också! men vet inte än vart de blir, dit det är varmt iaf!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0