Utkast: Oct. 30, 2012

Ja kan väl passa på att slänga in ett inlägg nu eftersom jag är så rastlös. Idag har jag jobbat på badhuset de har varit spökbana där ikväll så de va jääätttee låång kö in, tog 1,5 timme att lösa in alla men det kvällen gick otroligt fort och vart inte så mycke städning eftersom hela patrullen va där :)

Imorgon ska jag träffa Emelie P så ska vi lista ut nån halloween outfit åt henne tills på lördag då de är halloween fest hos Martin! :D Ska även till Emelie J på torsdag på halloween fest och de kommer bli uber kul! ska vara utklädd till ängel, tog de jag hade i garderoben :) På torsdag ska jag även vara tomtenissa på badhuset då det är disco/sago kväll, kommer bli riktigt mysigt och jag har lärt dom andra som ska vara utklädd en dans till gangam style som vi ska lära barnen :)

Känns så otoligt skönt att jobba och tjäna egna pengar! slippa leva på mamma, men man blir jävligt snål, gäller ju att hålla i pengarna så att dom inte försvinner lika fort :) nästa helg bär det ju av till stockholm te morbror, då ska det shoppas! men ska lägga in mycke av pengarna på sparkonto så jag kan åka utomlans :)

Flyttar troligtvis i helgen till Näsberg, känns sådär att flytta ut i ingenstans, men så less och bo i den här lägenheten också, men de är perfekt ställe eftersom jag kan gå och träna när jag vill och gå till Niklas eller Martin när jag vill, men tur jag har dom så man kan stanna efter skolan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0