Im back!

Ett tag sen man skrev nu, sitter just nu på jobbet, lite långsam dag då man jobbar 6 timmar och det är bara en familj som jobbar, så sitter med datorn som tidsfördriv och städar. Gjort iordning lite grönt till kvällen då det är personalfest och vi ska käka mexicanskt julbord dvs tacos ;) En timme te stängning, sen blir det att duka upp lång bord och göra sig iordning.

Tro inte på fan att bara för att barnzumban har slutat och alla andra aktiviteter förutum gymmet slutar så ska jag börja bli förkyld, så att man inte kommer kunna gymma, så nu blir de knarka allt som gör så att man blir frisk!

Trivs fortfarande som fisken i vattnet på slotte, tror jag inte kunde gjort ett bättre val än jag gjorde, har världens gulligaste och bästaste Emelie där som förgyller mina skoldagar :) Till veckan står det julbord på schemat, jobbar 2 dagar och 1 kväll, och hamnade i samma grupp som Emelie och Johan :D Dom här två sista veckorna kommer bara susa förbi och sen så är det jul! som jag längtar! Ska bli skönt att få ledigt från skolan men hinner dock inte vila upp mig helt, tagit på mig extra jobb men bättre de då man får lön än att gå i skola, inte så att jag inte gillar´t men efter en termin med jobb och skola är det skönt att vila från ena. Det går super bra att jobba iaf och det är gött med lite extra lax i plomboken, har även startat ett sparkonto som jag absolut inte får röra förens i maj då ja ska utomlands! :´)

Har redan börjat leta nya låtar till nästa termins barnzumba, så nu ska jag snart börja skriva ner stegen och börja nöta in dom, har inte precis ett halvår på mig nu som jag hade sist ;) har en månad så känns lite så där panik! men har nog kvar tre låtar från den här terminen så jag inte pressar mig själv alldeles för hårt :)

Nu vet ni iaf att jag inte dött! hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0