Det största problemet i vår tid är att agera beslutsamt utan att vara säker på sin sak.

Känns som att man är delad på mitten, man vill en sak men ändå vill man en annan. Det är jobbigt att vara människa ibland, tänk å va en katt inga bekymmer lixom, gu va gött! Känner mig så splittrad och vet ingenting om vad jag vill.

Men snart är de jul då äre inga sura miner! då får man julklappar och hoppas på riktiga kanon klappar eftersom jag vart så underbart jäkla snäll i år! och de är faktiskt sant ;) Nä men idag va jag hemma från skolan, orkade inte gå för mår så dåligt. Så det blev att jag åkte till bollnäs med angi och gerd vilket var jäkligt bra för nu har man inhandlat nästan alla julklappar! men på fredag då vi är ledig åker jag och Alva ändå till Gävle och shoppar antigen julklappar eller åt oss själv ;)

Längtar iaf tills imorgon då det är julshow! älskar att lyssna på musik och se när folk dansar och håller på. Sen ska jag får träffa Emelie som vart sjuk hela veckan :( mycke att prata om, blir nog att man slaggar hos hon också känns som att man behöver en riktig vän just nu!

Ha en riktigt bra jul allihop om ja inte hinner slänga in ett inlägg innan dess :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0