Sumering av 2012

Okej så här är det att alla säger att året vartit det bästa blablabla så blir det varenda år, men mitt 2012 toppade verkligen alla andra år, har fått spendera året med familj och två fantastiska klasser och vänner.

Jag har tagit skoterkort, fått ett jobb och då menar jag att jag fick de också, det är nog bland det bästa det här året, att jag vart tillfrågad om att jobba på badhuset, det kom som en chock och jag tackade så klart ja! och det har gjort att jag har fått många fler möjligheter till att göra saker och kan klara mig mer på egen hand, kan spara pengar till mina drömmar -åka utomlands, bartenderkurs (utomlands), ta körkort (betala mesta själv) känns gött att slippa leva på nån annan. Sedan har jag haft barnzumba kurs i höstas vilket fått mig att växa oerhört mycket! jag har fått bättre självförtroende efter det eftersom att man måste lägga ihop ett program sen ska man leda en grupp med barn utan någon erfarenhet och har aldrig gått på någon kurs, men tack vare min underbara chef Mia så klarade jag av det eftersom jag gått på alla hennes zumba pass.

Jag slutade även nian och fick skapliga betyg som jag är stolt över, sommaren var helt underbar! Vart tillsammans med min underbara Niklas som jag hade varit förälskad i i ett halvår innan hann nappade ;) Jag lärde känna underbart folk i los, åkte på p&l vilket är ett minne för livet! jag rekomenderar verkligen att åka dit ni som inte gjort de, så jäkla fucking awsome! grillfester på martins ballkong, brännbollstunering + fest, båtrace, sveg, börja gymnasium där jag träffa massor av underbart nytt folk som jag ser fram emot att spendera 3 år med, sen avslutades året med ett dunder nyårsfest som var fett awsome!! det är dom sakerna som jag kommer minnas och ha med mig i livet från året 2012, verkligen ett super bra år! och i år ska jag förverkla en drömm och det är att åka utomlands! har börjat spara så nu har jag till resa, fattas bara lite fick pengar så är det bara att dra iväg! och p&l är spikat! dit ska jag!

Puss häääj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0