Hard working!

Haha jo tjena, är 1 liten unge som badar så det ser ut som att det blir en lugn dag på jobbet iaf, skönt! för imorse vakna jag upp med feber och förskylning, greaat lagomt till jul!

I torsdags fick vi jullov, jisses så skönt! fast jobbar ju dock hela lovet men då drar man ju in lite pengar iaf ;) Julshowen va iaf den grymmaste jag varit på! så sjukt rolig konsert, trivs så otroligt bra på slotte, härligt folk som går där :) kommer sakna min klass under lovet, bästa klassen!

Igår tog jag och Alva tåget till Gävle för att handla lite julklappar, hittade väl nån julklapp sen skjorta och lösögonfrannsar till mig själv. Gud som jag längtar till jul! få öppna alla julklappar, spännande :D imorgon efter jobbet ska jag och angelica ha lite spa mys på badhuset, ska sola,bada,basta och vårda kroppen, gud så härligt sen blir de uppe sittar kväll, mysigt värre :D

God jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0