Året är 2013

Helluu!!
Jädrans villket bra avslut man fick på året! dagen började med att man vaknade upp med älskling och sedan bege sig till badhuset där jag, niklas, gleen, malin, jenny, richard, theo, marcus och pim var själv, sedan vart de att man åkte te Ljusdal för middag på morrins med de nära å kära, 17 st va vi och jisses vilken god mat!!

Sedan drog vi hem för att fixa oss och sedan dra till syrran där alla andra va. Malin fixade till mig, fick bli en rocklock och stor trivdes i de, bild kommer när jag orkar lägga in på datan ;) När vi kom till Angelica börja vi dricka och köra nån knäpp lek och jag dansade hela kvällen, hann knappt dricka, men kul va de och mycket trevligt folk kom och på tolv slaget sköts de raketer tändes en brasa och vi skickade upp ca 14 sånna där ballonger från filmen trassel :) hamna i snönn gjorde nog alla och ambulansen kom åh, tur gleen fick komma hem dan efter. Och de bästa va nog fan att man inte va bakis dan efter men jädrar vad ont i nacke och axlar jag har, farligt att dansa till skrillex så mycke, har ont i dag också så jag tvingar Niklas massera mig när han kommer hem från jobbet :D pannkaka ska jag tydligen gö också innan jag går på jobbet, gjorde skit god wook igår också, stolt! :)

Snart börjar skolan igen och gud så skönt! saknar min klass oerhört mycke vi är ett sånt fantalastiskt bra gäng! idag och på fredag blir det jobb sen ska jag bara njuta av dom sista dagarna och har nu börjat friskna till så blir nog träning också! fick ju ett zumba spel med vikter i julklapp har dock inte kunnat dansa pgr av förskylning :/
På lördag blir det "mammas pojkar" på bio i Ljusdal åhh verkar va skit rolig!

Igår sa jag hejdå till syskon & respektive, gud vad de kändes, vet inte när de blir att man träffas nu, hoppas på att allaa kommer upp till påsk igen!

Kommer skriva en liten sumering av 2012 lite senare, ska vara en snäll flicka och diska först :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0