min vecka

Min dag har varit toppen! älskar måndagar, bara 3 lektioner och slutar halv 3 så rätt så gött. När jag kom hem gick jag hem te Nicklas då han lagat kycklinggryta och pasta till mig, duktig är han å min kar på att laga mat :) Emelie hade gjort tigerkaka som smaka smaskens också :)

Efter de vart de att begé sig te sporthallen för en 3 timmars blod svett å tårar! 1 timme zumba, 1 timme gym och 1 timmes vatten gympa så nu är man slut! kmr sova gött inatt :)

så här ser min vecka ut:
Måndag: Zumba, gym, vattengympa
Tisdag: Styrka på gymmet med idrotten, handledarkurs
Onsdag: Jobba, gå egenom barnzumban med Mia
Torsdag: Springa skoljoggen(4km), zumba, spinning
Fredag: Inget planerat, just chilling
Lördag: Jobba extra på kickkonventet, zumba, 20 års fest
Söndag: Barnzumba premiär, and just chilling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0