Poppo

Den här veckan har verkligen gott kanon fort! idag va vi till hedsta till en tryck kammare och fick trycka 4 texter, ganska långtråkigt om jag får säga de själv, satt mest och fixa en spotify lista te hon Göta som hade de där x)

Sen fick vi sluta en halvtimme tidigare, så då testa jag sjunga "her i am" med henke, kändes sådär med tonhöjden men vi skulle träna upp min röst så de blir nog bra till examen, kmr ju skita knäck när jag står där i kyrkan och ska sjunga för full kyrka.

 Visst va väl inge närvös på grandprix då de är cirka 300-500 i puplik plus folk som kollar på internet men då har man tränat rejält innan och sjungt upp för mindre publik och blivit van att stå på scen, nu har jag inte stått på scen och sjungt riktigt på ett år. Visst sjöng jag på lucian men den låten har jag sjungt upp för publik 2 år innan så den va inte så farlig att sjunga upp. Men nu blir de träna träna träna!

Gick på promenad med Jon,Angelica och Joline efter skolan å snacka av oss lite gött! Ska te los imorgon igen :D efter de kanske jag hoppar av i näsberg och sover där hos dom, sen ska jag tvinga mamma att skjusa mig till ljusdal så jag får åka inlinens(stavas?) runt kyrkkön :)

Daniel<3


min grupp´s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0