Eurovision helg!

Nu är de molningt och jag är tbx igen :D haft en underbar helg i Näsberg, fredan då var jag iväg te sundsvall och shoppa, fan förut hade man ångest för att inget passa och allt satt bara fult. Nu är de nästan farligt att handla fanns så otroligt mycket snyggt och allt passade också. Så nu har man bunkra upp med sommar kläder. Köpte en sommar klänning och när jag kom hem kom jag på att den kunde jag ha på examen eftersom den andra är alldeles för stor :)

På kvällen vart de åka bil hit och dit med martin,niklas och andreas och när jag skulle gå hem så hade dom låst dörren, stog där kanske en halvtimme för att försöka nå nån inne, men näää. Så då fick man cykla till Ed klockan 1 på natten för att sova, och de är tur man gått på spinning annars hade jag inte orkat de mitt i natten, är ju 7 km dit.

Sen steekte óch bada man hela lördag och söndag, grillning, pannacotta te efterrätt muums, sen vart de massa nyttigheter till eurovision med massa go folk. Och de är sjukt att hon vann! nu blir de fan te att beställa biljetter :D

"Hmm vem vinner?" inte kunde Joline sova under eurovison ähh! x)
Outfit te man ska på top cats klar då ;D










Theos nya hem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0