Tisdag

Np idag, gjorde alla uppgifter om dom är rätt va en annan femma, får jag inte 12 poäng tar jag självmord! Stanna på läxhjälp och gjorde prov om judendomen, sen gick jag till han som har hunden, de va en jack russel som Charlie fast kort hårig, jätte söt och typisk jack russel han skällde men de gör alla dom x) Tyson hette han och jag ska ut med han imorgon och fredag, blir nog bra de :) vart klar med Jolines overall nu också, super nöjd eftersom jag följt beskrivningen och jobbat själv inprincip hela tiden :D

Nu ska jag ut på springtur sen ska jag träna zumba, är på slut spurten nu till beach 2012 ju, måste man ligga i ;)Lätt att de där är jag i sommar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0