Sommar och sol!

Vart 100 säckar packad idag också, haft världens tandverk under tiden jag packa skitliv. Danserna sitter fortfarande och nu kan jag nästan waka waka utan till, ska nog fixa så jag kan den och lollipop idag. Men de blir efter maten, fick en hundring av lars för han och mamma skulle ut och äta så dom sa att vi kunde ta pizza. Men känns inte att de är värt efter all träning, så tror jag slår till med en sallad! :D muuums

Känner att det vart behövligt med den här långhelgen, känner mig verkligen utvilad och är nu taggad för att jobba de 5 riktiga skoldagarna som är kvar. Blir ännu mer motiverad när jag har så mycke att se fram emot, lyckorus över att sommarn är på väg! :´)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0