sommar och sol

Idag har det varit en riktig sommar dag! och så klart ska man gå i skolan då de är fint-.- Men jag har goda nyheter! så jävla glad jah! klarade mig precis på gränsen i matte nationella, fy fan vilken lättnad säger jag... sen vart jag klar med boken "this is me" i engelska så kan checka av de från listan, lika so coh bild är jag klar med för i år så nu har jag mycke tid över för att göra klart no och svenska! Känns super nu :D

Gått ett varv runt pårs med angelica, mamma och joline sen träffa man losingar på ica. Hunnit med att steka har man också, nu blir de vuxen/barnzumba rakt egenom sen en springtur. Imorgon ska mamma skjutsa in mig till ljusdal så jag får åka rullskridskor för första gången i år fan va härligt! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0