Sommar å sol

Kanske ska bli gympa lärare ja! Idag ville Annlouise att jag skulle leda lektion tsm med henne eftersom den hon skulle göra det med inte ville. Så jag gjorde de fast jag redan haft, så vi hade följa john som uppvärmning, hinderbana med tagen i+styrka, sedan styrketräning i ring, ner joggning, stretch, vila och plocka bort saker. Kändes mycke längre än mitt buggpass som jag hade, tiden går segt. Men de var kul!

Sen satt jag och lödde mitt torn som jag nu är klar med, har lite brännskador här och där men va fan ;) ganska lugn vecka ska bara göra nå mer sak i no, typ en bro sen är man klar med allt sjukt skönt :D

Blir sista rycket i träningen nu! kommer självklart fortsätta under sommaren så man inte har kass kondis till hösten, men kör extra hårt dom 2 veckor som är kvar. Zumba efter maten sedan springtur med Niklas :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0