Raaaabaaattkuuuoonnnggg

Kom precis hem från en kväll i Los, var så sjukt dans sugen så satt igång lite musik och dansa zumba och bugg med Clara, helt sjukt vad jag vill på dans nu! Kul och träffa alla nu efter att man inte vart där på ett tag, och nu vet jag inte när jag kommer få träffa alla igen eftersom kåken ledarna inte kommer åka dit nå mer :(

Och Lukas har jag att tacka för att jag är hes i halsen och ser ut som att jag blivit misshandlad, de är konstigt att mamma jämt frågar om jag blivit misshandlad när jag vart te Los. Fina blåmärken lagomt till balen och examen, och roligt väder vi kmr få, regn -.-

Tog spruta idag för livmoderhalscancer och fuck va wieerd de kändes, sist jag tog spruta va svininflensan och de va ett tag sen, usch och andra skulle göra ondare :S

Imorgon ska vi träna foxtrott inför balen kung de! förra året när jag av på dans sög ja på de, men nu börjar jag få in stegen i de så nu kommer det bli roligare ute på dansgolvet :)

Saknar dej galning! pöööss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0