poca

Gud det är så vackert väder ute att man nästan vägrar att äta då man måste sitta inne! vart ute hela dagen, steeekt på tattarringen med malin,jocke och niklas. Några omgångar kubb vart de också, efter sommaren kommer jag vara grym! just nu förlorar man om man har mig i laget. Men kmr bli bäst med lite träning ju ;)

Vart en springtur till snasen för att kolla på föl sen gick jag hem för jag måste sola ryggen, och jäklar va bra de tog ;) sen vart de zumba 8 danser rakt egenom, så nu blir de dusch!

Går inte att vara på bättre humör just nu, tror jag fått för mycke D-vitamin är typ hyper glad! nä men har bara den där fitt NO:n kvar som ska lämnas in i skolan sen är jag klar, tomt i skåpet är det också :´)

Sen ska jag ju på shopping i morgon och det är alltid lika kul, åker med mamma,angelica och joline och dom är de bästa shopping hjälparna som finns :D det passar bra att åka imorgon också för det ska bli åska sen på lördag och söndag blir det super fint igen, då ska jag nog flytta te angelica i morgon och sola,bada,grilla på lördag, super!! :D

Kmr nog bli färre inlägg nu när det börjar bli så fint ute, så ni får några bilder också!





Härliga raster med sol!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0