Nice vecka!

Varit en soft dag! vakna och de va strålande sol satt på skilda världar och bara mös i sängen tills Theo kom och härska över teven och skulle se musen -.- va la bara å kliva upp å sätta igång sen kom angelica och joline, fick va barnvakt en snabbis medans alla va ute hon är verkligen vä'rldens vackraste bebis! sen gick jag och angelica runt pårs och jag tok mördar backen för att träna röven. Sen dansa jag lite zumba och då vart jag sjukt tränings sugen och de va så fint väder ute så sprang bort smörgåstårtan runt pårs,jävligt gött efter en veckas paus från träning!

Börja skriva texten what´s make me happy också, de är lite lättare än what´s make me angry så ligger lite före nu men kmr försvinna mycke tid i veckan så stannar nog på läxhjälp tisdag och torsdag.

Den här vekcan kommer gå skit snabbt!
Måndag: Nice schema på skolan, åka till los<3
Tisdag: Tanläkaren, halv nice dag på skolan, läxhjälp
onsdag: segt schema, maby dubbeldejt till titanic 3D <3
torsdag: Kondom fabrik på fm, eng/sv på ef, läxhjälp
Fredag: teater på slotte på fm, slutar ett, Daniel kanske kommer :D<3

Plus att Jenny kommer imorgon så veckan kommer gå ap snabbt! ska snart iväg å schoppa de sista inför bal/examen också, göttans!

Men nu ska jag sova för nu vill jag att de ska bli måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0