Myys dag

Då va de söndag igen, villket är jätte skönt. Idag kommer Angelica, Joline och Jon hem så drar te Näsberg i kväll för att se vad de köpt och hämta min overall :´) snusa sönder Joline ska jag också<3

Vart ljusdal en sväng nu på morgonen för att köpa mat och töggummi, muums. Funderar på om man ska baka morotskaka idag, jag måste ju tjuvstarta lite så jag inte är helt efterbliven när jag börjar gymnasiet ;)

Imorgon är det fridrottsdag med skolan 4-9:an ska te ljusdal, jag är med på alla grenar, huuha hur ska de gå ett år sen man fridrotta för vi har inte hunnit träna nå på skolan. Men vad gör man inte för sitt mvg! sen på torsdag ska vi börja träna dans till balen, tror jag ska försöka få så bugg också blir obligatorisk eftersom jag ändå lärt dom de nu ;)

Eftersom att det regnat så ortoligt mycke nu på våren får vi hoppas att det blir en solig sommar istället, dom säger ju efter regn kommer solsken. För nu är jag så less på de här deprimerande regnet -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0