Måndag kväll

Känt på zumba danserna lite nu och med lite träning blir de nog bra, måste skriva ner all takter och steg så jag håller koll på allt bara. Sen har resten av kvällen spenderas hemma, kollade på grand prix för första gången hemma istället för att vara med eller sitta i pupliken, kände verkligen suget tillbaka, gud vad jag hade velat stå där ikväll :(

Men jag säger iaf grattis till min söta  Elin som fann i instumentalt! Så stolt över dig du har blivit så bra<33

Saknar mupp syster Malin också! och hon kommer inte hem förens en vecka :´( och har pussat hejdå på Joline som drar imorgon också, ska börja träna på någon låt som Angelica vill att jag ska sjunga på dopet också, dom har flera förslag så får så vilken de blir.

Ni anar inte känslan när man får reda på att man kmr få mvg i gympa, när man i hogdal haft en lärare som envisats om ett g och sagt att om jag fortsätter som jag gör kmr jag nå vg, men aldrig fick jag de, så när man flytta och fick ny bättre lärare fick man plötsligt mvg så in your face maggan! Sen vart de ju ännu bättre när man har chans till mvg i hk också :´)





Kommentarer
Elin ^__^

Tack My :)<3

2012-05-15 @ 07:18:09
URL: http://elingumman.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0