korv.

Oooppps examens klänningen som jag ska ha prövade jag sist för en månad sen, den satt lite löst då men de gick att ha den. Nu tappar jag den när jag har den på mig! Det är kul när man märker resultat men fan inte så kul nu när jag må sy in klänningen x) På fredag blir de förhoppningsvis sunsvall för att handla nya sommar kläder, inget lär väl kunna sitta på mig nu. Men kläderna till balen sitter bra, finns så att man kan spänna korsetten lite till så den ska jag fan inte krympa ifrån.

Det börjar närma sig peace & love, köpt en stor uppblåstbar madrass som jag och Malin ska ligga på, tror vi skulle köpa nytt tält också. Sen har Angelica tror jag de va, köpt en overall på ullared! den lär nog inte vara bra men den funkar att ha på peace & love iaf, tror de kommer bli riktigt awsome! schemat lär väl komma ut när som helst nu tkr jag :)

Måste nog köpa 1 eller en halv meters tyll till, röven syns ju bak x)
Längtar!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0