kokosnöt

Räknade nyss att vi har tolv riktiga skol dagar kvar nu, guuud så skönt! men har sjukt mkt press på mig nu, fast tro jag ligger bra till nu i de mesta, nu har vi fått en uppgift i svenska där vi får välja vad vi vill skriva om. Krönika, novell, debbatartikel osv, valde novell för jag tänkte att den va lättast, men vart fan tog min fantasi vägen? :O

Sen är ju jag så smart att jag sparar gamla skolarbeten på mejlen så nu har jag mer grejjer jag kan lämna in på SOn eftersom han inte har så mycke underlag på vissa ämnen av mig, så ska skicka de till han :)

Vart en springtur och sedan hemaspa, bad, ansiktsmask och fila fötterna gööttans!
Imorgon har vi inga lektioner! vi åker till slottegymnasiet för att se teater, sen har vi lunsch och klassråd sen är de helg! :D

Dina ögon visar mig drömmar
om stjärnor. Dina läppar
visar mig vägen till ditt
hjärta. Dina armar visar mig
vägen till kärleken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0