koao

Sorry för dålig upptadering men hänger inte med att de redan är torsdag, veckan har gått så otroligt fort! Just nu mår jag piss, har pms och är irriterad på allt å alla -.- hate it, så bäst man håller sig hemma, vill ju inte framstå som en bitter fitta ;)

Tror de blir springtur runt pårs för att få upp humöret, på lördag sviker Jenny,Malin och Theo mig, och Angelica drar i veckan nån gång, vill också te tranås :(

Igår va jag på bio med Daniel, de va myyys, men aldrig mer en bio som är i tre timmar tro jag! satt så fruktansvärt obehagligt men vart till slut att jag låg halft på Daniel, så nu har man nackspärr. Och så fränt va de inte med 3D eller jo men inte värt att gå på, fränast va när hon kasta hjärtat, de va nästan så man kunde ta i de :D

Idag har vi vart te kondomfabriken i hennan, ända i Svergie ;) va väl inte så coolt, en miljon kondomer på en vecka tillverkar dom de ni! ;) fick en goodie bag också, typ 4 kondomer, quick fix, rakhyvel, kondom burk, glidmedel va de i den;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0