kajaa

Det har vart en helt underbar dag! chill i skolan, efter drog man te ljusdal och gjorde premiär på inlines för i år, det var riktigt härligt! Stannade och pratade med Mia lite om zumba idag också, och då frågade dom om jag vill börja jobba kväll och helgen till höst, självklart tacka jag ja! Men måste hå hrl men de ska vi göra in morgon på skolan och sen ska dom ha kurs i livräddning så de blir toppen med lite extra jobb när man börjar gymnasiet :)

Tog en cykeltur med Theo idag i finvädret också, han tycker det är uber kul och vill knappt gå av cykeln. Blev Malina pannkaka med grekisk sallad te middag som jag längtat efter de, mumms godast ju!

Sen satt de ju inte fel med att få 140 kr i dricks för att gå ut med en hund 3 grr, nästa vecka blir det måndag-fredag jag ska ut med lilla Tyson :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0