Gökotta!

Idag har man vart te los och virrat runt i skogen med los bor som har noll lokalsinne, gick typ vilse i skogen tog en över en timme att hitta upp på berget x) Sen va vi där uppe och grilla ett tag, och mina korvar ramla hela tin, hatar att grilla korv för man  måste vara skicklig för de-.- Sen gick vi ner och va på gårn i 2-3 timmar å spela fotboll och sjöng skiter ur oss.

Imorgon ska jag ut med Tyson, tror de blir en sväng runt pårs och sen när Nikkepudas slutat tror jag att vi skulle träna tsm. Är typ de som står på schemat under lång helgen, träna och jobba, för nästa helg åker jag och shoppar loss! :D

Åh ingen gök hörde vi, men jäklar vad de gökades i mysrummet !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0