FREDAGSMYYYS!!

Idag när man fick hembrevet kände man hur paniken kom, inte alls långt kvar till examen och vi har väldigt få riktiga skoldagar kvar nu. Så nu blir de läxhjälp tisdag och torsdagar fram till lovet känner jag, fuck! men har iaf pratat med boman så har fixat att jag kan göra ett prov om ´judendomen istället för en text, jag har chans att få vg ändå sa han, kändes som man bara stog och trampa i den där jävla texten ändå.

Nu har jag precis tagit en lång dusch och sitter nu med ansiksmask i fejjan och lyssnar på  goaste låtarna gå in och lyssna vettja! klockan fem åker jag,amanda och sofie till los och är där ikv, fredagsmyys :´)

Imorgon blir de träning känner jag, coh söndag plugg -.-

Är också på jakt efter vitt tyll till min bal outfit, känns som att jag vill ha hel vitt istället för knall rosa underkjol, hitta en sida där de va ganska billigt, så mamma ska få kika sen ska jag göra en lika kjol fast vit :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0