Dra fättan i lösgruset!

Vilken toppen dag! vart cirka 4 timmars träning + fridrott från 9-14, börja med lite barnzumba och efter det så var det så otoligt fint ute! så jag tog en springtur till mördarbacken och runt byn, vart en sväng. Sen efter de så hittade jag låtar från den här zumbaterminen så då fastna jag nån timme med att dansa de också. För att minska midjemottet mer ska jag nog dansa cumbia 1 gång om dan, riktigt bra och effektiv dans!

Vet ni en ganska äcklig sak då, i ett mjölkpaket är det ca 46 socker bitar, det är mer än vad de är i läsk. En person jag känner höll på att få diabetes av mjölk, nu har han minskat och dricker ett glas knappt varannan dag och gått ner 5 kg sen påsklovet, jag trodde mjölk va nyttit men fan va ohälsosamt egentligen :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0