Cut cut

Mår som en styckad gris just nu, fan va jag hatar de här! får hoppas att allt blir bra snart. Men ikväll drar jag med Martin, Niklas och Andreas till huddik på crusing för att tänka på annat, har inte kunnat sova på nästan hela natten och inte vart världens happy girl idag. Jag är så otroligt glad att jag har er, skönt att ha någon att prata med.

Och Malin sticker så fort man behöver hon :/ hur ska jag klara mig en vecka utan dig nu?! och Angelica drar också fuck :/

Hade sov kompis som jag skeda med inatt också, låg tydligen å höll om och smekte sofie håret samtidigt som jag sa något i sömnen x) vad är de för fel på mig? jag smekte amanda i håret och sa något i sömnen för ett tag sen också x) va på minnes racet idag också, kolla på två lopp för dom kör så otoligt många varv och de blåste så, så vi orka inte vara kvar.

Men istället för att sitta här hemma och deppa ihop så ska jag ut och springa, kanske man blir på bättre humör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0