Äntligen fredagn igen!

Och så var de äntligen fredag! är på lite bättre humör idag, har ju vart på teater och de är inte varenda dag :) nä men den va väldigt bra tyckte jag, fränast va när dom börja dansa, jag blir som förtrollad när jag kollar på dans live helt sjukt! Men hängde inte riktigt med vad de höll på med, efter teatern sa alla att de va vampyrer och då klicka de till i skallen på mig x)

Sofie ska sova hos mig ikväll eller imorgon kväll, blir ju så lång tråkigt när mami jobbar :( så i morgon ska vi nog på hälsinge racet till minne av Christian och kika lite. Och ikväll tror jag vi ska på kåken, los borna babblar i att dom ska komma så ja vet inte ja ähh. Söndag siktar jag mot att packa ved! för nu börjar ja bli pank så nu ska jag ha money! :D

3 skoldagar nästa vecka, fy fan va gött! får se vad man hittar på under lång helgen, alla syskon dissar ju å drar till tranås, vill meee!! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0