Allting löser dig även fast the botten is nodd!

Ni anar inte hur mycke ni betyder, känns så otoligt mycke bättre nu när jag fått pratat av mig med er. Känns som att de kmr bli possetivt hur de än blir, älskar er systrar<3

Pratade med Mia idag och jag ska lära mig 7 danser med lätta steg som jag sedan l'är ut till 6-12 åringer, har några låtar på g som jag ska försöka mig på idag.

Fick napp på lappen jag satt ut idag, det var en gubbe som ville att jag skulle gå ut med hunden en gång om dagen då han jobbar, så imorgon efter skolan ska jag till han som ringde och träffa hunden och bestämma pris och vart nyckel  ska ligga :)

Imorgon är de sista np sen är jag klar med skiten! är c-del i matte, måste få ihop 12 poäng och man kan få totalt 73 poäng så får hoppas att jag samlar ihop några. Angelica föreslog att jag skulle sluta efter de och ta ledigt på onsdag och följa te Tranås, lät lockande men har så mycke i skolan. Hade inte suttit fel att bara dra nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0