suuupper braaa

från att ha mått piss inprincip hela dagen till att må toppen som snoppen!
börja med skoterkurs i morse och de va nära på att alla vi tre skulle hänga oss, hon som har lektionerna pratar så segt och ska prata allt utanför ämnet bara för att hon ska hålla sina 7 timmar perdag. Hon pratade om samma saker som förra veckan så segt -.- så va inte gladast att få kliva upp halv åtta och sedan drass med hon i 7 timmar.

men i morgon är det förhoppningsvis över! och imorgon ska vi bara köra och skriva så förhoppnisngsvis slipper man henne´s prat.

Sen så är kärlek så komplecerad bara så ni vet. Fuck. Du gillar mig inte jag dig, jag gillar din kompis som gillar min syster som inte gillar dig. haha aa så kan det bli ibland också! men bara du och jag har varann sis så äre bra!

Sen vart jag lite piss för att malin skulle på krogen och jag kan inte följa:´( men om 2 år är jag och malin kung i baren! men sen vart allt toppen när vi fick besked på mail om att våran sommar kmr bli oförglömlig! berättar senare när det närmas om vad de är ;)

så nu mår jag skit bra! blir ju inge buggläger för känns som att jag vill spendera mina p0engar på annat i år, sen så är det längre bort och tål inte en viss person som ska dit, så är hellre ute och dansar som vanligt än som ett proffs ;)

sen ska jag ha niorna på måndag i bugg, sjukt nervös! träna igår på martin,niklas och andreas men de gick ju som de gick, stela pingviner :P men hoppas det går bra för nu är jag på väg mot ett mvg i gympa som de stog i omdömmet iaf, ska prata mer med petra om de :)

puss och hej leverpastejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0