sprortlov

Heluu, jag är en lycklig person i mina bästa år! ;) närå men jag hare gött ja! Haft en awsomee helg! i fredags  så bjöd jag murpen på paj sedan vart de kåken och dom har fått zumba till kinect så vart några danser sen gick ja hem för jag svettades som en apa! xD så på onsdag blire att gå dit med träningskläder ;)

I lördags va vi på 70 års kalas hos farfar, då fick man träffa marianne,conny och leo! trevligt värre! sen vart de städning hos malin eftersom de va inflyttningsfest som va hur trevlig som helst! :)

Söndag så va jag med malin och murpen hela dan, chilla bara, åt pizza, kolla skilda världar år pannkaka. Sen vart de the girl next door och big brother med martin och niklas, trevligt! :)

Nu väntar jag på att  Theo ska vakna för jag och mamma ska ut på promenad! ikväll blir det zumba! :D

min vecka kanske inte är roligast men fan har ju inge annat att gö :/ :
Måndag: Zumba
Tisdag: Spinning
Onsdag: Simmning och zumba
Torsdag: Slalom hoppas jag! och styrka
Fredag: Inget planerat
Lördag: Inget planerat
Söndag: börjar med skoterkort

herråå ha ett skönt lov!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0