pu

Gud vad jag mår bra idag! helgen va mysig, vart helt inpulsivt att jag åkte på ungdomsdisco i ljusdal på stat med Amanda, hade inga förväntningar alls men de va mycket trevligt folk där, och jag "ragga lammkött" haha många må tro att jag är jäkla reetard men fan va gör man när man har tråkigt? jo underhåller sig själv :)

lördag va de filmmys med syrran, söndag körde jag lite furhjuling och elda i lappkåtan :)
igår fick jag reda på att jag fick vg på ekonomiprovet nu ska jag fixa vg i religion och geografi så blire nog bra de här! vi har tappat så sjukt många matte lektioner nu och vi har bara jobbat egenom gammla nationella så har helt glömt bort hur man räknar, kmr gå bra för mig ;)

Va på spinning idag med jobbigaste tränaren fast bästa! hon är så sjukt peppande och får en att hålla ut och fortsätta när det är jobbigt, så jag kmr ha träningsverk i morgon löv it! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0