popop

Då va lovet slut och man va tbx i skolan, mitt lov har  väl vart si så där. Förra helgen va ju gryyymm! sen nu i veckan har jag fått gått upp halv åtta varenda dag och jobbat, och efter de så har jag tränat och chillat hos malin. Helgen va bra den åhh I Fredags kolla jag på skräckfilm med malin, niklas och martin, lördag lasta hö, springa,åka fyrhjuling och mello med malin, niklas,martin, erika och andreas tro jag han hette mycket trevlgt! söndag vart de skoterkurs hela dagen coh eftersom jag suttit still hela dan så vart de springtur! sen milkshake och bb med malin,niklas,martin och jocke göööttans :)

En vecka kvar nu tills jag ska ha niorna i bugg, jag är sjukt nervös! så gäller att försöka träna på nån och se om dom fattar va jag lär dom.

gaaahh jag blir knäpp på kärleken! du är förjäkla fin du! varför ska du va så blyg för? fuck...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0