Bildbomb

Overkligt, jag har gått ut grundskolan, jag kommer aldrig mer tillbaka. Känns sorligt tider går alldeles för fort! tänk´snart tar vi studenten de står inte på, och sen börjar de verkliga livet fy fan. Väldigt fin skolavslutning synd bara att jag inte kunde sjunga min låt :/ lyckades hålla tårarna inne i kyrkan men sen klara jag inte av de när jag gick ur kyrkan, hade velat gå fler år på¨fäla skola men får hoppas att slotte är lika bra :)

Efter skolavslutningen vart de den traditionella marrängswichen med familjen, sedan for vi till Östersund. Och lasergame fy fan vad kul de är! man kände sig som värsta krigsaren typ som att man va med i cs eller nå. Jag fick iaf mest poäng i våran omgång, känns bra att jag till och med slog kåkenledaren ;) men vårt lag förlorade med några poäng.

Sedan vart de boda borg och vi klarade 6 qeastar, man blir fan tokig när man är där, man försöker och försöker ända tills man klarar dem, men de är så sjukt kul! måste fixa ihop ett gäng och göra om det snart :)

Igår hade vi lite picknick med glass och saft i de fina vädret, och senare mot kvällen vart de studenttårta utan student i kvälls solen väldigt mysigt!

På hemvägen sov man i "knullhytten" (sovhytt) i en timme, förjäkla gött asså! sen vart de dans och massa bus på bussen alla va så övertrötta x)




knullhytten ;)
taggade brudar









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0