Sommarlov från bloggen :)

Kommer bli nertrappning  på bloggen nu under sommaren, när jag har mycke dö tid skriver jag ett inlägg och kanske lägger in bildbomber. För nu är de jobb, jobb, nöje så har inte så mycke tid och sätta mig och skriva, men de är sommar och då får man ta en paus och skriva nån gång ibland ;)

Vart en cykeltur runt hyttebo med Martin och Jocke sen vart de lejonkungen 3 åhh älskar barnfilmer :´)
Idag har de vart vepackning och lika så imorgon + att jag ska öppna ett sparkonto imorgon :D sen får jag se om de blir premiär dans i Nor imorgon, är jäkligt sugen men tror jag sparar de till midsommar, sen kanske de är dans på fredag. Men en sak vet jag, och de är att de kmr va ett ös på discot iaf!! tagga tagga taggga tagga :D :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0