P&L här kmr vi! mupper´s från FÄÄÄLLAAAA

Tänkte va snäll och ge er ett inlägg innan jag far te p&l, ser ju att de är minst 10 st som går in varje dag och hoppas på att jag skrivit nå då nu är jag snäll bara för att jag väntar på att mina killar ska komma hem från partykryssningen, lååång väntan dom kmr hem 1 -.-

Aja jag är överlycklig och livet är förjäkla gött nu! förra veckans disco va kungg!!! och i veckan har jag jobbat, tagit premiär dopp med Niklas köpt husvagn med niklas vart med niklas hela veckan, goo niklas, Martin har även bjudit på gooo smörgåstårta, snäll han<3

Min bästa midsommar va då igår! fy fan va underbar den va, träffa Maja som jag inte träffat på ett år och hon rädda min kväll, vi satt och åt pizza och såg en kille som höll på att somna i maten så maja går fram och pratar och får mat och blablabla och ´sen åker vi raggar bil med han och hans kompisar, första gången man åkte raggarbil!! :D

Aja så lärde känna folk från åre, halmstad, dalarna ja en massa go folk, och det vart en hel del dans igår, stog knappt still i 10 min, så har lagomt ont i fötterna nu, hujeda mig! och mina fina svarta nya skor är sönder, dansa sönder dom :´(

Och jag är sjukt taggad för imorgon! allt är packat och klart, möter upp malin i borlänge vid 2 elr 4 imorgon och då börjar äventyret, så jäkla göött!! och Jone han som jag lärde känna igår är så jäkla inpulsiv att han gått och köpt sig fetivallpass+camping för att han vill träffa mig haha så sjukt men kul!

Är faktiskt så snål att jag inte bjur på nå bilder idag för så lat är jag faktiskt! och veckan efter p&l blir de hårdträning på gymmet för nu får jag börja gå gratis för jag börjar jobba i augusti fuck nice! :D

nu har ni få¨tt en liten inblick vad som hänt de senaste dagarna och vi hörs om nån vecka elr efter p&l om jag överlever :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0