Nationaldagen

Igår var jag på drömkvällen, ganska mysigt. Kul att visa syrrorna saker man gjort och visa skolan, fika lite och kolla på några uppträdanden, Cajsa är så otroligt duktig på att sjunga och spela gitarr ! sen va dansgruppen kicks ganska bra, de är typ sån dans jag vill lära mig, ska prata med Elin om man kan börja till hösten de skulle vara jätte kul! fast ska nog inte ta på mig så mycke mer att göra nu, kommer inte ha någon tid till skolan annars för nu är det säkert att jag ska få jobba kvällar och helger :Dså nu ska jag öppna ett sparkonto och sikta på thailand i december men har jag inte råd så blir det nästa år :)

Det är så typiskt att jag jämt ska bli sjuk när jag ska sjunga, skulle aldrig spelat fotboll i regnet i fredags :( jag vill verkligen sjunga på fredag och jag kommer knappast hinna bli frisk för jag blir bara sämre :( fuck, typ sista chansen att få sjunga inför stor puplik, ska ju sjunga på dopet nästa vecka men den låten kan jag typ inte längre x)

Nu står de jobb på schemat, ska te snasen och städa i vedhallen och i traktorerna. Efter de blir det äntligen färgning, så sköönt att få bort min skabbiga utväxt och fula färg! sen blir det nog sova i Näsberg inatt och sedan beger  jag och Angelíca oss till fäla imorgon för att fixa sig till balen. Malin skulle såklart få jobb då jag har bal så hon kan inte fixa mig :( så blir väl bara tråkiga lockar i håret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0