kaktus

Gud hatar att vara förkyld! vart de ända sen jag spelade fotboll i regnväder och nu är jag inprincio frisk igen, så jag och nikke sprang runt pårs och fuck vilken dålig kondis man får av att inte träna på en vecka! :O så  nu ska jag speinga upp kondisen under veckan och se till att inte bli sjuk igen, måste hålla mig i form tills i höst då jag börjar träna på badhuset :)

Nu blir de en film och sen ska jag sova, suttit och pluggat in lite info inför p&l och skrivit inköpslista och sånt, och jäklar vad mycke de kmr bli!

I veckan ska jag gå ut med Tyson + att jag har jobb i snasen, gött att tjäna lite pengar. Blir te att öppna sparkonto och satsa på thailand med syster och jon :)


Kommentarer
Anonym

borde du inte byta header?

med tanke på att det är din gamla kille på pussbilden?

2012-06-10 @ 23:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0