2 veckor kvar!

Peace & Love närmar sig, bara två veckor kvar! och jag gruvar mig för att sova i tält 7 dagar, men förhoppnings vis kommer vi få sova i bil nån natt och duscha i lägenhet. Tror det kommer bli galet kul! jag och malin tsm en vecka kommer bli kaos men fuck va kul vi ska ha! nu ska vi börja planera vad vi ska ha med oss och vad vi ska äta :D

Och på torsdag ska jag till hogdal för att se min gamla klass gå ut nian :´) får ju inte missa att se alla killar i kostym ;) sen på fredan ska vi göra sveg osäkert! nä men de ska vara ett jäkla drag på storön vad se ser ut som, och sen söv jag hos morbor och åker troligtvis med syster till Jolines dop på lördagen, och då¨återförensa hela muppligan (syskon) och alla andra tokgubbar från tranås. Kommer bli myyyys<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0