Tristsommarväder.se

Igår vart de att man rensa alla sina barndomsleksaker, så nu ska allt säljas och några saker har man slängt, gud vad minnen kmr upp när man ser allt. Svårt att slita sig, hoppas inget blir sålt så Joline kan få allt ;) nä då blir bra med lite money! så på onsdag ska man sitta i Näsberg på loppis med Angelica :)

På kvällen vart de film med Malin, Jocke och Niklas kolla på "wild child" mycke bra film men kändes som den va i evigheter! Sen sleepa jag hos Niklas och han har köpt en Marlyn Monro linne till mig nu när han va på festival, och så snäll som jag är diska jag hans stora lass med disk som tack :)

Va meningen att jag skulle simma nu men då va de stängt, dom öppnar klockan tre tydligen så då drar jag och Niklas på gymmet då och sen ska jag simma några längder efter de :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0