Tjohej!

Slänger in ett snabbt inlägg, orkar inte skriva allt jag gjort på p&l men kan ge en kort förklaring att det va den grymaste veckan i mitt liv, lätt värt att jobba som funkis, och att jag lätt ska tbx nästa år och kanske jobbar jag på fler festivaler för de va väldans kul! party vid bajjamajjorna, ååhh jäkla goa fyllisar man träffa på :´)

De flesta från vårat camp har dragit på sig världens förkykýlning, och jag med -.- tror fan jag snöt ut hjärnan och hosta ut lungorna i morse, men fan lätt värt de för en veckas tokigheter, sen är jag glad att jag är förkyld nu och inte resten av sommaren för nu händer de mycket!

Sovit mesta delen av dagen för att försöka bli frisk, när jag inte sovit har jag möblerat om på rummet, kollar skildavärldar, snackat med jocke,martin, ätit pizza och pawoernapat med niklas. Och imorgon börjar vi att kasta in höbalar, trist, men är bara att härda ut cirka 5 dagar sen får man roligt sällskap av Tobbe och Erik :)

Nästa vecka är de fäla vecka, så de kmr inte vara så dött på fäla iaf, blir vallaopen på torsdag, kännefest på fredagen och marknad, karneval+ en hemlig grej som jag inte får berätta än, fest i homerss och sedan kovagn te fälaparken för dans! gött med 2 dagars :D

Sen bläs man te malung 1 elr 2 dagar vet inte hur de blir än, och efter de förhoppningsvis till härdal då det är härdalsyra om de nu blir någon i år, men har inga planer på att gå in för jag vill bara vara hemma hos Marianne och umgås med Leo,Max och Joline älskar att vara där så mysigt med alla barn :)

Shit inte fan vart de kort de här eller, men då har ni nå att läsa iaf. Ni vet ju iaf att jag lever trots min jäkla förkylning -.-

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0