summer

Då har man kasta in hö för första gången i år, 8 timmar, segt men går förjäkla bra när en vagn tar 12 min och man vilar 12 och sen en timmes lunch plus en timmes fika så tiden går snabbt ändå och har roligt sällskap då 2 från min klass också jobbar, erik och tobbe :) 30 vagnar= 3000 höbalar och idag fick vi in 15 vaknar tro jag så blir la lika mycke i möra sen lite längre in på sommarn ska vi packa lastbil :S

Börjar känna mig på bättringsvägen iaf, hoppas jag frisknat till tills Niklas kmr hem på söndag så vi kan träna hela veckan då blir de gym och bad hela dagarna! iaf för min del Niklas har ju inte fått semester än :/ Otroligt hur man kan sakna en person så mycke när man bara vart borta några timmar från varann, men de här dagarana gåt fort :)

Ge mig en ledig dag med molnfri himmel och 30+ jag lovar att ligga å steka hela dagen!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0