senaste veckan

Tjaa igen! ska bara säga att allt är fin fint med mig och jag mår super bra!de senaste veckan har jag hunnit med att vara med i karneval, möhippa fest i hommers, kovagn te dans, känne,dans på nor vart å hälsa på syrran me familj i härdal och bara haft de allmänt myyyyss<3

I fredags hämta Niklas mig i härdal så att jag skulle hinna hem te brännbollstuneringen, så på kvällen for man runt i bil med niklas,martin och sara, sen i lördags va jag med och spela brännboll i kålbulles lag, jävligt kul men jäklar vad vi losa men vi spela bara mot seriösa typer som va nykter, jäkla tråkmånsar asså, men va jätte trevligt bortsett från de kalla vädret och blåsten trots att de va strålande sol -.-

Sen på kvällen for vi till Niklas kompis Oscar på middag och de var jätte mysigt väldigt go välkommsdrink fick man sen vart de pajbuffé och efterrätt mm, mycket kul! sen spela vi lite fotboll och vi spela mot de nykta ungdomarna och de gick väl så där, hade klackar på mig så låg väl mest ner men inte lätt att springa med sånna i gräns inte!

Senare på kvällen kom Sara och vi gick vidare till skolan och de va lite lamt med folk från början men senare ramla de in folk i kovagn! och daaamm va kul jag hade! dans hela kvällen och prata med trevligt folk, lagomt stel idag också igår tog man sig ju knappt upp ur sängen, fick 4 timmars sömn och sen skulle man upp och jobba med hö, så pepp va man ju inte på de men va bara att slita sig upp.

Sen gick jag hem te niklas och sov 1,5 timme visst är jag social? sen tog vi en liten tripp på motorcykeln och då piggna jag till lite, sen vart de film och grönsaksdipp :)

Ni får en bildbomb när jag fått tag på bilderna i niklas telefon, knäppt typ 100 bilder från hans tele för min skit tele har gått sönder så har en gammal med skit kamera, så ni får tråkiga cam bilder på mig istället :P

karneval, jag som loreen och zumbaledare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0