paa

Gud vad jag älskar när vädret gör så att man blir ledig :´) vart att man jobba 2 dagar med hö + att jag klippte gräs, sen vart de för fult så de gick inte att fortsätta med hö, så tog en liten "semester" och for te Näsberg där man flöta på hela helgen och såg på film, åkte även in på loppis i järvsö och fynda 12 filmer och en ljuslyckta.

Nu börjar jag iaf friskna till så nu ska jag sluta äta en massa onyttigt och börja med träningen på allvar igen! känns som att det va år och dar sen man träna nu, för va förkyld innan p&l sen vart man frisk men kunde inte träna under festivalen sen när man kom hem vart man förkyld igen så minst 3 veckor sen va de man träna, så lär dansa igenom alla zumba danser och se om jag kmr ihåg dom. Men imorgon blir det nog simma nån timme på badhuset, de va ett bra tag sen och det är inte så ansträngande för kroppen nu när man vart förkyld.

Idag kmr Niklas hem!!!! wiiiii! I helgen ska vi ta "husvagns semester" ska åka te känne och sova i husvagn där och gå på kännefesten och på lördagen när de är fest i näsberg fundera vi på att ställa husvagnen utanför gården så vi har kryp avstånd :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0