paa

Nu ska jag kika på film tills klcokan slår tre! då ska jag på gymmet och sen simma som de känns som, måste börja packa snart också för på onsdag åker jag,mamma och Nikals till Tranås ska bli så skönt att komma iväg lite! på torsdag far jag, michael,niklas och martin till lisseberg, aldrig vart där förut så ska bli så kul! de dryga är bara att man har åkt 80 mil dagen innan och sen ska man åka 50 mil tur å retur te göteborg med bil också, men får la vila på fredag då. Jag fundera på att gå till riktig frisör för första gången i mitt liv också när jag är ner, så då tänkte jag klippa och kanske slinga mitt hår, sugen på att sätta i löshår igen men får la se.

På lördag är de ju båtrace men inte så pepp på de ännu, så får se om man skippar de och tar tåget till norrköping och shoppar istället. Nu är de tre veckor tills jag börjar mitt jobb och jag hoppas verkligen de kmr gå bra och att det inte kommer bli för stressigt med allt, ska hinna med att jobba,träna barnzumba, träna för min egen skulle, skola, vila men blir de för stressigt så får vi lösa de på nått sätt för skolan är ju trots allt viktigast!

Och om fyra veckor börjar jag gymnasiet och de ska bli så otoligt kul!å spännande att se vilka som blir mina nya klasskompisar hoppas på en riktigt bra klass! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0