koko

Härlig dag! gym ca 40 min sola i de fina vädret, städa, packa, dansa på nor, min bad-ass kille kom och hämta mig och han planka in på dansen och dansa 2 foxar med mig, eller planka gjorde väl inte han, va jag som planka in han och tvinga han dansa. Men han verkar lite sugen på buggkurs till hösten så får la se ;)

Kan säga att idag var det årets första riktiga sommar dag! när man kan gå med klänning på kvällen med bara knän då är de sommar! fast synd att de bara ska hålla i sej te lördag :/

Nu ska jag äta nånting och sen sova, är helt slut efter dansen på nor, va mer folk den här gången än förra, nästan för många! krocka ju i folk hela tiden.

Imorgon åker vi äntligen på lite "semester" neråt i landet, ska bli så skönt, shoppa, liseberg,båtrace, massa mys :)


Kan säga att lockarna var inte kvar efter kvällen, ingen idé att fixa håret när man är på dans x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0